Svjetski dan zdravlja – 7. travnja 2017.
Autor: Administrator , 10. 4. 2017.
Učenici drugog razreda aktivno su sudjelovali 30 dana u podizanju svijesti o svojem zdravlju te odgovorno djelovali u otkrivanju odnosa vlastitoga zdravlja i boja. Spoznali su da boje mogu poboljšati raspoloženje, umiriti um, potaknuti kreativnost, usrećiti, ali i ražalostiti. Bojama se dijagnosticiraju i liječe različite bolesti, također bojama možemo ojačati i energiju određenog dana jer svaki dan u tjednu ima svoju boju. Učenici zajedno s učiteljicom svakog su dana nosili određenu boju. Kombinirali su majice, hlače, papuče, torbe, narukvice, ukosnice i slično. Boje su ih oduševili te su odlučili da će svaki petak obilježiti određenom bojom. Učenici trećeg razreda sudjelovali su u razrednom projektu ''Zdravlje'' u sklopu nastave prirode i društva. Radom u skupinama raspravljali su kako se pridržavanjem osnovnih higijenskih navika, pravilnom prehranom i tjelesnom aktivnošću može sačuvati zdravlje. Upoznali su se s vrstama zaraznih bolesti, njihovim prenošenjem i utjecajem na zdravljem. Istraživali su i o utjecaju alkohola i cigareta na zdravlje. Na Svjetski dan zdravlja skupine su pomoću plakata prezentirale svoj rad u razredu i izradili ''kutić zdravlja'' koji ih podsjeća na važnost očuvanja zdravlja. Ciljevi ovih projekata bili su stvaranje pozitivnog odnosa prema zdravlju i razvijanje osjećaja odgovornosti prema njemu; buđenje interesa i poticanje učenika na aktivnosti kojima će senzibilizirati sebe, obitelj i okolinu za problem zdravlja s posebnim naglaskom kako boje imaju važnu ulogu u našem životu za naše mentalno zdravlje.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |